Hála az internetnek elkezdtem keresni a különböző műköröm alapanyagokat a következőket találtam. (Biztos ki fog valami maradni mert már nem emlékszem olyan pontosan mik is voltak csak a jobbak maradtak meg az emlékeimben)

Crystal Nails
ESN,
SUPERNAIL,

CHRISTRI,
ENTITY,
Diamond Nails,
NSI,

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mukoromepites-olcson.blog.hu/api/trackback/id/tr431091717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemigaz 2009.10.11. 11:11:54

Annyi jó dolgot olvastam! Köszönöm!
Én csak itthon, magamnak kezdtem körmöt készíteni és ennél tovább nem is akarok lépni, de viszont szeretnék magamnak is jó, és szép körmöket készíteni.
Sokat segít ez a topic ebben.
Megkérdezhetném, hogy a tip-es körömnél miért nem ragad meg a tip a köröm elülső (körömháztól távolabb eső) szélén? Mit rontok el? Mit csinálok rosszul?

Edi17 2012.03.06. 19:39:59

Szia! Én is otthon kezdtem el a műkörömépítést és nem akarom a körmömet a tip felragasztásával tönkre tenni.A tip kihagyásával csak zselét helyeztem fel, de akárhányszor megcsinálom a körmömet mindig felválik az elkészült műköröm. Mit csinálok rosszul?
süti beállítások módosítása